.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندارگیلان:آبروی من با بخش خصوصی و تعاون گره خورد

گیلان آمادگی کارهای بزرگ را دارد و پس از تهران استانی است که بیشترین استقبال را در طرح آمایش صنعتی کشور دارا می باشد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، مهندس قهرمانی استاندار گیلان با اشاره به مطلب فوق گفت: از 800 طرح آمایش صنعتی کشور گیلان با 62 طرح به مبلغ 590 میلیارد ريال را به خود اختصاص داده است و با استقبال خوبی که از سوی سرمایه گذاری مواجه هستیم نهایت استفاده را از این فرصت خواهیم داشت.

وی به اعتبارات عمرانی در سال جاری که بالغ بر 270 میلیارد تومان می باشد و به علاوه اعتبارات عمرانی به 800 میلیارد تومان می رسد اشاره کرد و افزود: این اعتبارات باید طوری هزینه شود که خروجی آن تولید و کاهش نرخ بیکاری می شود.

مهندس قهرمانی با بیان این مطلب که استقبال سرمایه گذاران از گیلان با وجود زیر ساختهای خوب استان مانند گاز، برق، فرودگاه، منطقه آزاد و نزدیکی به بزرگترین بندر شمال کشور بسیار خوب است، خاطر نشان کرد: آبروی من با صنعت بخش خصوصی و تعاون گره خورده است و هرگز صنعت و سرمایه گذاران را به حال خود رها نمی کنم.

استاندار گیلان به سرمایه گذاری های خوب دولت در امر تولید در سال های اخیر اشاره کرد و تصریح نمود: اگر چه این سرمایه گذاری ها موجب گرانی و تورم شده است اما این گرانی، گرانی مفتی نیست و به زودی شاهد پاسخ مثبت این گرانی ها خواهیم بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.552 seconds.